نحوه مدیریت پیج اینستاگرامی
نوشته شده توسط : امیر

نحوه مدیریت پیج اینستاگرامی

در فضای تبلیغاتی و کسب و کار امروزی فضای مجازی کاربرد بسیار زیادی دارد و اکثر کسب و کارها علاوه بر فروش حضوری به فروش مجازی و اینترنتی روی آوردند به همین دلیل اگر کسب و کاری داریم یا اینکه به فکر ایجاد کسب و کاری هستیم از راه فضای مجازی و سایتی می توانیم این قضیه رو به فروش بهتر و بالاتری برسانیم قبل از اینکه پیج اینستاگرامی خود را راه اندازی کنیم باید اقدام به فراگیری و آموزش مدیریت پیج اینستاگرامی کنیم در این مقاله به نحوه مدیریت پیج اینستاگرامی می پردازیم با ما همراه باشید.

 

مدیریت بخش اکانت :

اولین بخش اینستاگرام که برای مدیریت پیج اینستاگرامی با آن زیاد سر و کار دارید تنظیمات و اطلاعات اکانت شما می باشد که در خیلی مواقع ها به آن نیاز دارید در مواقعی پیش می یاد که اینستاگرام شما رو از کاربری تان خارج می کند و شما نمی توانید در پیج اینستاگرامی خود فعالیت کنید و برای ورود رمز کاربری و نامی که برای پیج خود انتخاب نمودید را نیاز دارید بنابراین در همان ابتدا که اکانت اینستاگرامی خود را فعال نمودید اطلاعات دقیق کاربری اینستاگرام خود را در فایل یا جایی که بعد ها به آن دسترسی آسان دارید ذخیر نمایید.

 

صفحه تنظیم اکانت اینستاگرام :

برای رفتن به داخل صفحه های تنظیم اکانت اینستاگرامی خود انتخاب سه نقطه موجود در سمت راست دستگاه های اندرویدی و همچنین آیکون شبیه به خورشید در دستگاه های آی او سی و ویندوزفون ها می باشد با انتخاب این موارد می توانید داخل صفحه تنظیم اکانت اینستاگرام خود شوید.

 

خارج شدن از اکانت اینستاگرام :

برای خارج شدن از اکانت اینستاگرامی خود لازم است بروی آیکون پروفایل خود که در سمت راست صفحه وجود دارد کلیک کنید سپس بروی گزینه لوگ اوت کلیک کنید.

 

نحوه مدیریت پیج اینستاگرامی ؛ مدیریت بخش محتواگذاری و فعالیت پیج اینستاگرام :

بعد از اینکه با فضای مدیریت اکانت اینستاگرام و بخش های تنظیمات آشنا شدیم به بخش نحوه فعالیت خود در اینستاگرام می پردازیم این که هدف خود از ایجاد پیج اینستاگرامی چی بوده و به چه منظور پیج اینستاگرامی که ایجاد کردیم برای دیگران باید جذابیت داشته باشد و بسیاری از نکات دیگر که به آن ها می پردازیم.

 

ایجاد محتوا جذاب :

مهمترین امر در جذب فالور در اینستاگرام ایجاد پست های جذاب برای کاربران می باشد اگر با هدف گذاری مشخص و معین این امر صورت گیرد مطمئنا پیج اینستاگرامی شما در جذب فالورموفق خواهد بود ایجاد محتوا جذاب را در پیج اینستاگرامی خود جدی بگیرد که یکی از راه های موفیت پیج شما می باشد.

 

تبلیغات :

روش دیگری که می توانید پیج کاری خود را به حد ایده ال برسانید روش تبلیغات می باشد تبلیغات در پیج های اینستاگرامی که مقدار فالور آن ها به مقدار قابل توجهی باشد می تواند راه مناسبی برای دیده شدن پیج شما باشد بنابراین از تبلیغات پیج خود در پیج های دیگر اینستاگرامی استفاده که یکی از راه های خوب برای بدست آوردن فالور و دیده شدن پیج شما می باشد.

 

بالا بردن تعداد محتوا گذاری :

برای نگه داشتن مخاطبان پیج خود و افزایش فالورهایتان تعداد پست های خود را به مقدار کافی افزایش دهید از ارائه محتوای خود به صورت استوری حتما استفاده کنید این معقوله را بطور روزانه و منظم انجام دهید در هفته پست هایتان حداقل به شش عدد برسد در صورتیکه که محتوا گذاری تان بسیار کم باشد مخاطبان خود را از دست می دهید و در رقابت مجازی این عرصه را به رقبایتان خواهید باخت برای محتوا گذاری خود یک برنامه منظم و روتین داشته باشید.

 

پرهیز از رفتارهای نامناسب برخلاف قوانین اینستاگرام :

اینستاگرام بسیار در زمینه ی فعالیت های رباتیکی که در آن انجام می شود، حساس و زیرک است. اگر در پست های خود از ربات ها و الگوریتم های غیر معمول استفاده کنید، باعث کاهش دیده شدن و کاهش تعامل به دستیابی شما به مخاطبان جدید می شود بنابراین از این روش های نامناسب نمی توانید باعث پیشرفت پیج اینستاگرامی خود شوید چه بسا این قضیه بطور عکس نتیجه بدهد.

منبع : https://zefa.ir/how-to-manage-an-instagram-page/





:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: